
Novembar 2008. - VINARI U MASTERU
Vino Expo - Novi Sad
Vinari u "Masteru"- Novi Sad Vinari iz Srbije, Moldavije, Italije, Crne Gore okupiće se u Auli Kongresnog centra "Master" 21. i 22. novembra na "Vino expu". Događaj će imati zabavni i edukativni karakter, a posetiocima će biti pružena prilika da vina degustiraju i kupe.
Do sada je učešće potvrdilo 30 proizvođača. Među njima su Podrum "Aleksandrović" u Vinči kod Topole, Vinarija "Radovanović" u Krnjevu, Vinarija "Kovačević" u Irigu, Podrum "Do kraja sveta" u Kovilju, "Vršački vinogradi" i drugi...
Radno vreme "Vino expa" je od 17 do 23 časa.
Katalog i čašu za degustaciju, posetioci će dobiti uz ulaznicu koja košta 500 dinara.
Vise informacija:
http://www.sajam.net/live/Kongresni_centar/Foto-galerija
http://www.sajam.net/live/Kalendar_priredbi/Kontakti

Avgust 2008. - PRVI SRPSKI ŠAMPANJAC
Počevši od berbe 2008. godine, Vinarija Aleksandrović proizvodiće svoje ali i prvo srpsko penušavo vino (šampanjac) “Trijumf“. U tom zahtevnom poslu, nesebičnu pomoć pružiće nam jedan od najpoznatijih proizvođaća šampanjca, francuska kuća Šarl Fransoa Domale (Sarl Francois Daumale).
Tim povodom, 29. jula 2008. godine u prostoru Vinarije Aleksandrović, održana je konferencija za štampu kojoj su prisustvovali svi najvažniji elektronski i štampani mediji. Govorili su gosti iz Francuske, gospodin Patrik Buson (Patrick Bourson), vlasnik vinarije Šarl Fransoa Domal i gospodin Frederik Cajmet (Frederic Zeimett), nekadašnji finansijski direktor vinske kuće Moet & Šadon ( Moet & Chandon ), koja proizvodi čuveni Dom Perinjon (Dom Perignon ) kao i domaćini gospodin Vladan Nikolić i gospodin Božidar Aleksandrović.
Svi zajedno obećali su da ćemo prvo srpsko penušavo vino piti krajem 2010. godine i da će proizvodnja šampanjca “ Trijumf “ biti samo početak saradnje Vinarija Fransoa Domale i Aleksandrović. Očekujemo da će iz berbe 2008. biti proizvedeno oko 12000 boca penušavog vina “Trijumf“.
http://www.podrumaleksandrovic.rs/novosti.html

Maj 2008. - VINO PROTIV BAKTERIJA
VAŠINGTON - Crveno vino ne oštećuje korisne bakterije u stomaku, a pomaže u zaštiti od štetnih, kao što su ešerihija koli i listerija, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja.
Crno vino ubija te bakterije, ali i sprečava njihovo razmnožavanje, a tri vrste - "Kaberne", "Merlo" i "Pino Noar" - su se pokazale kao najbolje među testiranim, istakla je profesorka Azlin Mustafa s Univerziteta u Misuriju, koja je učestvovala u istraživanju.
Mustafa je istakla da hemijski sastojci koji se prirodno nalaze u kožici grožđa i pomažu samoj biljci da se odbrani od raznih bolesti, mogu naći i u crnom vinu, što bi moglo da bude objašnjenje pojave da to vino štiti ljude od određenih bolesti koje izazivaju bakterije.
Mustafa je navela da je crveno vino, čak i kada su ga istraživači razblažili, ipak uništilo ili smanjilo razmnožavanje štetnih bakterija.
Najvažnije je umereno konzumiranje, što znači jedna čaša crnog vina dnevno za žene i dve za muškarce, rekla je Mustafa. Istraživači su ispitivali i belo vino, ali su ustanovili da samo crveno vino pomaže u zaštiti od štetnih bakterija, preneo je "Glas Amerike".